Ordets makt

Det er stille her inne for tiden, og mye av det er på grunn av forrige ukes Allehelgensferieavvikling. Men mest av alt fordi jeg ikke klarer å legge fra meg bokmanuset lenge nok til å få skrevet en bloggpost.

Før jeg går tilbake til dagens skriveøkt, vil jeg bare anbefale denne:

6 responses to “Ordets makt

  1. Dårlig gjort! Her hadde jeg gleda meg til nok en fornøyelig, tankevekkende og velskrevet blogg, også blir jeg avskrevet med en video!!!??? Hvor kan jeg sende inn klage?

    Eller viktigere: FORTSETT MED MANUSET! Jeg er kjempestolt av deg!!!

  2. Sterk video. Kom tilfeldigvis over bloggen din og som en annen nordmann i utlendighet skriver du om mange interessante temaer som jeg ogsa har tenkt over og reagert pa. Gleder meg til a lese mere!

  3. Bokmanus? Spennende :-) Er du klar for å fortelle mer om det?

Legg igjen en kommentar

