Blogganbefaling: Jeg vil ha jobb – ikke trygd!

Det sier en ung kvinne med somalisk bakgrunn på Arbeidsdepartementets rundbordsmøte som ble avholdt 7. februar med arbeidsminister Hanne Bjurstrøm.

«Jeg blir sendt på arbeidstrening, ikke for å få jobb, men for å lære språket. Men kan en shampooflaske eller en melkekartong lære med norsk? Jeg er lei av å gå på arbeidstreningstiltak. Det er nedverdigende å bli sendt fra bedrift til bedrift, måned etter måned, uten at noen tilbyr meg jobb.»

Resten av dette innlegget kan du lese på Seema sin blogg.

4 responses to “Blogganbefaling: Jeg vil ha jobb – ikke trygd!

  1. Heisann!

    Kanskje jeg kan hjelpe deg med jobb?

    Firmaet heter Herbalife.

    Jeg vet ikke om du har hørt om det før?

    Vi jobber med og hjelpe folk med helse/livsstil og inntekt alt etter for hva de vil. Man er sin egen sjef og bestemmer akkuratt selv hvor mye man vil jobbe og hvor mye man vil tjene på denne jobben. Man treffer andre mennesker og har det veldig morsomt. Det positive med denne jobben er at du får en bedre hverdag, mer tid med venner og familie og kan bli økonomisk uavhengig.

    Det høres kanskje for gått ut til å være sant, men viss du kunne vært interesser må du ikke nøle med å kontakte med, så jeg kan fortelle mer om dette.

    kontakte meg på evt.

    E-post: joacim_sorensen@hotmail.com
    mob: 94981306

Legg igjen en kommentar

