Åpnet egen lommebok for å redde belastet bygård

«Butikkeier Inder Singh lar rusmisbrukere handle på krita og han har brukt en halv million av sine egne penger på å redde bygården til sine faste kunder.»

Leser jeg hos nrk.no. Ettersom jeg driver og holder meg langt unna tabloidene, vet jeg ikke om denne historien er trykket der. Men sånn etter å ha levd noen år og lest noen aviser, antar jeg nokså desillusjonert at det ikke er tilfellet. Solskinnsnyheter er nemlig bare for spesielt interesserte. Sånne som oss. Resten av denne rørende historien fra hverdagen kan du lese her.

Jeg, i tillegg til å være travelt opptatt med bokskriving og derfor ikke mye tid til overs for å skrive på blogg dessverre, er dessuten overbevist om at det finnes mange flere slike mennesker rundt omkring, enn det vi får høre om.

Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

