Blogganbefaling: «Verst av alt er ensomheten»

Mens jeg pakker ut kofferter og vasker klær fra to ukers ferie på kryss og tvers i Marokko med mann og barn, hvor jeg forøvrig hadde store planer om jevnlig blogging fra eksotiske opplevelser med fjern og nær svigerslekt men ble sabotert av et lite samarbeidsvillig og ekstremt fraværende Internett, så anbefaler jeg dere å lese en bloggpost som traff meg rett i magen da jeg endelig fikk dagens trådløse dose.

«Verst av alt er ensomheten» setter særdeles gode ord på et vagt og kanskje til og med tabu tema blant oss som befinner oss borte hjemmefra.

2 Svar til “Blogganbefaling: «Verst av alt er ensomheten»

  1. Tusen takk for fin anbefaling! Jeg ble helt rørt, jeg. Vet du…det er utvilsomt noe terapeutisk ved denne formen for surmuling. Vi må bare fortsette med å lire det av oss, tror jeg. Innimellom er det bare utrolig viktig å høre eller lese at noen andre vet hvordan vi har det. Det er nok. I hvert fall var det det for min del denne gangen, for…det går bedre nå, kjenner jeg. Og etter en helg til med løver og elefanter, som jo er velsignet enkle å forholde seg til i forhold til naboer og andre tobeinte, er jeg klar til å kaste meg inn i sosialiseringene igjen til neste helg, tenker jeg. Jeg tror til og med jeg skal dra til med et middagsselskap. Nemlig.

    • Åh, så flott! Har du lyst til å dra i gang middagsselskap betyr det nok at alt går meget bedre. Nemlig! :D Og helt enig, hadde jeg ikke hatt denne bloggen å lire av meg i, så hadde livet vært mye kjipere for blant annet mannen min … Men må innrømme at jeg er litt misunnelig på helgeopphold med løver og elefanter, sånt har vi ikke her i Belgia!

Legg igjen en kommentar

