Siste nytt fra Kongen

Han er å finne i Groruddalen.

Kongens fjerde besøk i Groruddalen på en måned

Kongen lot seg imponere av høye spark

Og det holder jeg med ham i.

2 Svar til “Siste nytt fra Kongen

  1. Groruddalen er undervurdert, altså. Bodde der i 8 år, helt til vi flyttet Down Under, og trivdes riktig godt.
    Og nå har vi jo flyttet til et sted med tilsvarende rykte i Newcastle … og trives utmerket her også.

    • Men skal man tro avisene, er det farlig å bevege seg der! Jeg husker da jeg var ny i Oslo en gang på nitti-tallet. Jeg bodde på Ullevål og pleide å gå lange turer for å bli kjent med omgivelsene, alltid med kart, fordi jeg var livredd for å havne på andre siden av Akreselva da jeg så for meg vill vest med bander og sprøytespisser overalt. Heldigvis gikk det ikke så lang tid før jeg skjønte hva som egentlig befant seg der, blant annet Grunerløkka ;)

      Velkommen til bloggen forresten og takk for kommentar, jeg følger med på din med stor empati! :D

Legg igjen en kommentar

